Synes du det er uoverskueligt hvor du skal lægge dine annoncekroner på de sociale medier? Så få styr på muligheder, fordele og ulemper på dette kursus.
Rigtig mange kæmper med at blive synlige på de sociale medier, og her kan annoncering giver et godt boost; til virksomheder, men også hvis du er blogger, og gerne selv vil være influenser.
Vi skal se på de forskellige sociale mediers målgrupper, og hvilke muligheder der er for at få deres opmærksomhed gennem annoncering.
To dages kursus
890,- kr.
Afprøves og opsættes
Vi skal først gennemgå Facebook Business Manager, så vi er fortrolige med annoncering på Facebook, og dermed også Instagram.
Der er en struktur som minder meget om Google Ads, som vi skal have styr på, og så prøver vi at opsætte så mange forskellige typer annoncer som vi kan nå. Det er hele lørdagen der ryger på FB BM!
Ud over Facebook og Instagram, skal vi også kigge på Pinterest, Twitter og LinkedIn, som alle er ret interesante.
Vi gennemgår fordele og ulemper for hver kanal, deres annonce-dashboard og hvilke muligheder der er.
Når du kører kampagner på sociale medier, er det selvølgelig også vigtigt, at du ved hvordan du kan måle på deres virkning og effekt, så vi skal, mest teoretisk, se på de forskellige kanalers analysedel, men også få styr på hvordan det vises i Google Analytics.
Tilmelding til kurset
Kurset afholdes næste gang d. 7. + 8. december 2019
FOF København
Fiolstræde 44, 3 sal tv. lokale 7
1171 København
Et stenkast fra Nørreport station